مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-28سياسي

یادداشت دانشجویی | بادام تلخ طلاق


زوجِ خواهان طلاق به این فکر می کند که با طلاق گرفتن تمام مشکلات بر طرف می شود اما سکه طلاق دو رو دارد و ممکن است روی دیگر آن نادیده گرفته شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، فاطمه قهرمانی مسئول واحد خواهران انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره) طی یادداشتی نوشت: زمانی که به زندگی های زناشویی نگاه می کنیم، شاهد هستیم که در برخی از مواقع زوجین بر اثر نداشتن مهارت سازگاری، رضایت زناشویی بالایی ندارند؛ این عدم رضایت به خصوص در سال های اولیه به چشم می خورد به طوری که سال اول زندگی مشترک از پرتنش ترین ایام به شمار می آید.

طبق آمار های منتشر شده، بیشترین نرخ طلاق مربوط به پنج سال اول زندگی مشترک است.

برای مثال 67 هزار و 491 طلاق در سال 1396، 64 هزار و 25 طلاق در سال 1397 و 61 هزار و 728 طلاق در سال 1398 به ثبت رسیده است.

زوجین با هزار آرزوی مبالغه آمیز وارد زندگی مشترک می شوند و زمانی که می بینند زندگی زناشویی انتظارات آن ها را برآورده نمی کند، از زندگی خود دل سرد شده و این فکر به ذهن شان خطور می کند که انتخاب غلطی کرده اند، پس تنها راهی که به فکرشان می رسد این است که طلاق بگیرند.

  * چه شد که به اینجا رسید؟ در دید زوجین طلاق برای رهایی از مشکلات، اولین گزینه است نه آخرین گزینه؛ این امر، نشات گرفته از چند عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت دانشجویی | بادام تلخ طلاق

یادداشت دانشجویی | بادام تلخ طلاق